سل کام

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

قوانین سایت و شرایط بازگشت

*لطفاً به قوانین مرجوعی کالا و محصولات فروشگاه دقت داشته باشید. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده،نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. در صورت مخدوش بودن کالا یا حتی بسته بندی، کم بودن اقلام داخل بسته بندی یا نبود آن ها، سون کالا هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای شما نمی پذیرد . ضمانت بازگشت اشکال ها و مورد های فنی و ظاهری (شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود،را شامل نمی شود.استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند:حمل و نقل و جابجایی،نصب و راه اندازی،تنظیمات،کاربرد غیر معمول،نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا(قید شده در دفترچه کالا)را شامل می شود . در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و... محصول شامل هیچ سرویسی نخواهد شد . اقلامی مثل ساعت های هوشمند، عینک، هندزفری، اقلام مصرفی و دیگر لوازمی که دارای پلمپ شرکتی بوده یا هندزفری ها (به علت مسائل بهداشتی) فقط ضمانت اصالت و سلامت کالا دارند و امکان بازگردانی آن ها به علت عدم رضایت وجود ندارد . توجه کنید که در زمان تحویل گرفتن بسته از مامور پست (مخصوص سفارش هایی که با پست ارسال می شوند) حتما بسته را بررسی کنید و در صورت امکان در حضور مامور پست باز کنید. در صورت هرگونه مشکل می توانید در حضور مامور پست مشکل را صورت جلسه کنید تا در پست منطقه پیگیری شود. در صورتی که بسته باز، مخدوش یا پاره بود به هیچ عنوان آن را تحویل نگیرید یا پس از باز کردن و بررسی کردن اقلام و موارد ظاهری آن را در تحویل بگیرید . در صورت تحویل گرفتن بسته ای که مشکل ظاهری دارد مسئولیت تمام آن با کاربر بوده و مسترکالا در این زمینه مسئولیتی نمی پذیرد . *برای شروع ارائه درخواست عودت محصولات مراحل زیر را انجام دهید: علت تصمیم خود برای بازگشت و یا تعویض کالا را بیان کنید. به بخش مربوط به ارائه آنلاین درخواست بازگشت کالا از طریق آدرس ایمیل یا بخش سفارش وارد شوید و درخواست خود را ثبت کنید. کالاهای مد نظر و مورد نیاز خود را انتخاب و یا سفارش را تغییر دهید. کلیه هزینه بازگشت بر عهده مشتریان می‌باشد.